Smarte løsninger, der effektiviserer din virksomhed

Hvor mange mails sender din arbejdsplads i løbet af en dag? Og hvor mange medarbejdere og samarbejdspartnere er der knyttet til dine virksomhed? Hvis svaret på begge spørgsmål er ”mange”, du kan du med fordel læse videre. De fleste ved nok, at vi lever i en digital verden, men det nok ikke alle der egentlig ved, hvor mange muligheder virksomhederne faktisk har med digitalisering. Digitalisering kan nemlig skabe tryghed for både din virksomhed, kunder og medarbejder, og der findes blandt andet en række læsninger, som kan gøre virksomheden mere aktiv.

Flere og flere virksomheder oplever et stigende pres på at effektivere driften samtidig med, at der er en forventning om, at medarbejdernes tid optimeres. I den forbindelse kan det være vigtigt med smidige processer, hvis virksomhedens konkurrencedygtighed skal bevares. Med en enkelt og sikker softwareløsning kan jeres virksomhed blandt andet automatisere arbejdsgange og optimere deling af information. Herved kan jeres arbejdsplads få det fulde udbytte at virksomhedens viden og medarbejdernes tid.

www.intranote.dk kan du læse mere om, hvordan jeres virksomhed kan få styr på eksempelvis persondata og kontrakter. Med IntraNote får I altid en løsning, der passer fuldstændigt til jeres virksomheds behov, hvilket er jeres garanti for gode digitale forretningsprocesser.

Online håndtering af informationer

Derudover findes der også en række cloudbaserede løsninger, der blandt andet er specielt udviklet til håndtering af fakturaer, udlæg og rejseafregninger. Ibistic leverer eksempelvis løsninger, der hjælper til med, at jeres procedurer og forretningsprocesser bliver overholdt.

Med en elektronisk fakturahåndtering kan du sænke jeres omkostninger og samtidig spare tid, da det hele foregår digitalt. Slip for papir og manuel håndtering af fakturaer, og lad Ibistics sørge for den automatiske kontering, der forbedrer effektiviteten af fakturahåndtering. Ingen vigtige bilag forsvinder, da alle dokumenter ligger i et online fakturaarkiv, som alle medarbejderne i virksomheden kan få adgang til.

Derudover kan Ibistics cloud løsninger blandt andet også optimere processen for jeres udlæg og rejseafregninger. Når der skal holdes styr på virksomhedens og medarbejdernes rejseudgifter, medarbejderudlæg, bilag og rejseafregning, kan Ibistic give jer et overblik over rejseafregning. Her kan I straks få overblik over rejsers omkostninger og dermed let få styr på, om virksomheden har noget udestående. Det er sikkert at foretage en beløbsoverførsel, og alle kvitteringer matches nemt. Ibistic ser optimeringsmulighederne på tværs af kundesegmenter, og derfor får jeres arbejdsplads altid en kundetilpasset løsning, så I får størst muligt udbytte af jeres virksomheds kompetencer!

Leave a Comment

Your email address will not be published.